HADIAH UNTUK NEWBORN DAN BABY

Pernah tak rasa buntu nak fikir hadiah apa nak bagi pada ahli keluarga / kawan-kawan yang baru dapat anak. Tak kira lah anak pertama ke, anak ke sepuluh ke....

Selalu bagi set botol susu, set toiletries, Alahai..... Sama je semua. Bosan kan? Kadang-kadang hadiah tak dipakai pun. Sebab mak ayah baby tu dah terima banyak hadiah lain yang hampir sama. 

Jadi apa kata kita belikan hadiah lain. Hadiah yang orang jarang beri. Paling penting hadiah tu unik & khas untuk baby tu je.  Eksklusif gitu.  Hadiah pun long lasting. Boleh pakai sampai baby umur lebih 2 tahun.  Kan best..... Excited laa sikit mak bapa baby tu.

Semua item dibawah boleh custom print.  Kami print as per request


SET NEWBORN
Baby Romper (0-3moths) - Warna putih shj
Mug Polymer ( Tak mudah pecah sbb material plastik)
Bantal 40cmx40cmBaby Bip 
Beg Hadiah

5 item - RM150 termasuk pos ke seluruh Malaysia

Tempoh siap 7 hari - item akan dipos pada hari ke 7 lepas tarikh bayaran.
Boleh pos terus ke rumah newborn tu ye


BABY BIP
Baby Bip - 2 pilihan warna. Biru / Merah
RM35 seunit
Pos RM5


BABY ROMPER
Baby Romper. Newborn size. (0-3moths) - Warna putih shj. 1 size shj
RM35 seunit
Pos RM5


BABY MUG
Mug Polymer ( Tak mudah pecah sebab material plastik. Tahan lasak)
Boleh guna sampai baby besar. Long Lasting Gift
RM35 seunit
Pos RM5


BANTAL BUSUK BIASA (40cm x 40cm)
Boleh guna sampai baby besar. Long Lasting Gift
Print atas sarung bantal. Kalau kotor boleh buka sarung & basuh mesin berkali-kali. Dijamin tak luntur
RM45 seunit
Pos RM5



Hadiah untuk baby
Hadiah untuk bayi
Hadiah untuk Newborn
Hadiah untuk bayi baru lahir
Hadiah untuk baby baru lahir
Hadiah untuk baby murah
Hadiah untuk newborn murah
Hadiah untuk baby unik